vineri, 5 februarie 2010

CAP. 1 O VIATA DE BASM


BELLA
Buna , ma numesc Isabella Cullen , am 20 de ani si sunt printesa.Pot sa spun ca am avut norocul de a ma naste intr-o familie regala,cu cei mai buni parinti,surori si frate din lume, cu exceptia lui Roselie.Ea este mezina familiei are 18 ani si daca nu ma insel pot spune ca este cel mai rasfatat copil din lume,si sunt sigura ca nu ma insel,dar trebuie sa recunosc ca este si foarte frumoasa.Are un corp perfect de fotomodel, pot spune,cu un par lung putin ondulat de culoarea aurului,iar ochii sunt de un albastru irezistibil de frumos,dar pe cat este de frumoasa, pe atat de intunecata este la suflet,dar si asa eu o iubesc. Indiferent de situatie tot sora mea este.
Prietena mea cea mai buna este surioara mea Alice,este o fata extraordinara,are 19 ani ,e putin mai micuta de statura dar cu un corp suplu,parul de culoarea abanosului cu ochii negri si cu un suflet de nepretuit.Pot sa spun cu mana pe inima ca sunt foarte norocoasa sa am asa o sora sufletista.De cate ori intru intr-un bucluc ea este mereu langa mine si-mi i-a apararea, ne completam foarte mult una pe alta.Eu sunt o persoana mai visatoare, iar ea e mereu cu picioarele pe pamant,de multe ori imi spune ca,, visele pot distruge o viata si e mai bine sa fi realist'', dar eu nu cred lucrul acesta imi place sa visez,sa am lumea mea.In ciuda faptului ca Alice e mai mica decat mine cu un an pot sa spun ca are o gandire si un comportament mult mai matur decat am eu! Alice seamana foarte mult cu bunicul,atat fizic ,cat si sufleteste.Dar din pacate bunicul, s-a stins din viata in urma cu trei ani.
A fost foarte greu pentru noi toti,dar mai ales pentru fratele meu geaman Eddie,deoarece bunicul a fost ca un al doilea tata pentru el,iar pentru bunicul Eddie era nepotul lui favorit fiind si singurul baiat din familie, va avea datoria mai tarziu de a conduce tara dupa ce tata se va retrage,iar bunicul a incercat de mic sa-l invete politica si sa stie regulile si drepturile tarii.Cand eu ma jucam cu papusile sau faceam misto de servitorii regatului Eddie era nevoit sa mearga la intalniri de afaceri sau intalniri politice,oricum asa i s-a rapit o mare parte din copilarie.Ce noroc pe capul meu ca nu m-a facut mama baiat....
Eddie este un baiat inalt,slabut,cu un par in permanenta ciufulit de culoare aramie, cu ochii verzi.Pe cand eu ca statura sunt potrivita, cu un par lung castaniu cu reflexii roscate in bataia soarelui cu ochii ciocolatii...a.. sa nu uit sa metionez ca sunt si foarte stangace, deci concluzia este ca eu cu Eddie nu semanam deloc fizic,halal gemeni mai suntem si noi.
Acum cand ma gandesc la Eddie incep sa-i simt lipsa si mai mult.
De la moarte bunicului Eddie a decis ca e cel mai bine sa se inroleze in armata unde va primi o educatie demna de un viitor rege,dupa parerea lui,eu nu as crede asta dar na!Dar oricum cand a plecat am simtit ca o parte din mine a plecat odata cu el,cred ca asta e dezavantajul cand ai un frate geaman sa suferi de doua ori mai mult de cat este in mod normal posibil.Ii simt lipsa ingrozitor de tare,la telefon vorbim foarte rar,dar e mai bine decat deloc..ma linisteste sa stiu ca e bine.
De la plecarea lui, mama, s-a schimbat cel mai mult,nu cred ca am mai vazut-o zambind de atunci si mai tot timpul e prost dispusa.Cred ca tata si surorile mele au incercat toate modalitatile posibile sa o inveseleasca dar in zadar a fost tot.Tata a fost nevoit sa ceara servitorilor sa duca pianul lui Eddie in pod, deoarece considera ca o sa-i fie mai usor mamei....Dar gandul mi-a fost intrerupt de vocea melodioasa a mamei.
,,- Scumpo esti gata??''Mama este o femeie mica de statura,cu un corp mai plinut,dar nu exagerat,parul de lungime medie vopsit blond,cu ochii verzi iar pielea foarte alba.Cam asta aveam eu in comun cu ei pilea,se pare ca numai asta mostenisem...tot e ceva..!
,,-Da mama sunt....stai asa ce??Pentru ce sa fiu gata?''UPS....se pare ca iara-m dat-o-n bara si am uitat ceva....
,,-O,nu...Isabella Cullen!''imi spune asa numai cand este nervoasa,e clar ca am uitat ceva important,dar ce??
,,-Nu-mi spune ca ai uitat de surpriza fratelui tau..!!I-am spus lui Roselie sa vina si sa te anunte.''Aha deci dupa cum banuiam e mana lui Roselie aici,adora sa ma bage in belele..trebuie sa ma scot cumva!
,,- Nu mama, cum as putea uita asa ceva?!O astept pe Alice sa vina sa ma ajute sa-mi aleg imbracamintea.''am zambit larg sa nu-si dea seama de nesiguranta mea..
,,- Bine scumpo,dar grabeste-te trebuie sa apara in jumatate de ora.''Sa vina in jumatate de ora,dar cine??Parca a spus ceva gen ,,petrecerea fratelui tau''DOAMNE DOAR NU...ALICE!!AJUTOR!!
,,- Bine mama.'' Bine ca a plecat,deci trebuie sa o gasec pe Alice sa-mi spuna ce se petrece.Oare sa fie adevarat?In sfarsit sa vina fratiorul meu iubit acasa??Doamne cat de bucuroasa pot fi...
Am iesit in fuga din camera sa o caut pe Alice sa ma lamureasca sa-mi spuna ca nu visez,dar pentru inceput am nevoie sa merg sa fac un dus asa ca m-am reintors in camera m-am dezbracat repede de hainele pe care le-am aruncat pe pat si am intrat in dus.Ce bine este,ma relaxeaza...Stai asa ce se aude,e cineva in camera?Am inchis repede dusul si am strigat!
,,-Cine-i acolo?''nu raspunde nimeni..probabil e un servitor dar daca ar fi asa ar raspunde.In acel moment am auzit un raset foarte cunoscut,mi-am luat repede prosopul si l-am infasurat in jurul meu, iar cand sa ies.....ooooo nuuu....incredeibil ma inchis in baie....
,,-Roselie!!!Deschide usa imediat!!! A inceput sa rada mai tare si se pare ca nu este singura..dar ce mai conteaza cu cine e..trebuie sa-mi deschida usa!!
,,-Roselie!!!Daca nu deschizi usa, ma jur ca....''Ma intrerupt spunand printre rasete
,,-Daca nu deschid ce??Ce o sa-mi faci??Avea dreptate nu puteam sa-i fac nimic si oricum mama nu o pedepsea iar tata nici nu se deranja vreodata sa-i spuna ceva.,,Vezi ca l-am pus pe Laurent sa-ti puna o scara la geamul de la baie ca sa poti iesi,ca sa nu zici ca sunt chiar asa de rea!!'' Cat de mult ma enervau copiilariile astea ale ei,puteam sa jur ca mai aveam putin si explodam de nervi!
,,-Roselie, ma jur ca nu vei scapa cu asta!''
,,-Da vezi sa nu..deja ma tem.Eu am plecat surioara grabeste-te ca in aproximativ 10 minute ajunge Edward, si nu cred ca vrei sa lipsesti de la petrecere..A da, sa-ti tii bine prosopul cand cobori pe scara!''
Mi-am legat prosopul intr-o parte si am iesit pe geam,are dreptate, scara este chiar aici.Cand o sa am timp o sa port o discutie cu gradinarul curtii,cum spunea ca-l che..ma Laurent parca..da el e.Ok,hai Bbella curaj nu te uita in jos,e o nimica toata poti sa faci asta.!!Pot...oare chiar pot??nu suport ca trebuie sa ma incurajez singura, nu are nici un farmec.
Intr-un final am coborat,dar acuma pe unde o iau sa nu ma vada nimeni..Hmmm..daca acum ar trebui sa ajunga Eddie, atunci cu toti s-au dus sa-l intampine in sala mare cred.Acolo se faceau toate surprizile,deci este sansa sa nu fie nici un servitor in bucatarie asa ca o sa intru prin spate pe unde intra servitorii,nu e o idee rea dar ar trebui sa ma misc mai repede.
Am alergat ascunzandu-ma dupa fiecare tufis,copac destul de mare incat sa nu ma poata vedea careva.Am stat pentru o secunda la usa sa ascult,se pare ca aveam dreptate cu totii sunt in sala mare.Am intrat repede si am fugit sus pe scari pana in camera la mine rugandu-ma sa nu cad.In sfarsit am ajuns,dar ce se aude?O,nu, se pare ca a ajuns deja Eddie.
Trebuie sa ma grabesc!

Un comentariu:

  1. este foarte frumos...si amuzant..abia astept sa vad ce se intampla in urmatorul capitol

    RăspundețiȘtergere