vineri, 19 februarie 2010

CAP.2 SURPRIZA




EDWARD POV.



A venit si momentul sa ma reintorc acasa.....Oare cum va fi totul dupa atata timp?!?Atat de dor i-mi este de familia mea..off..Dar nu-mi pare rau ca am plecat,chiar mi-a prins bine plecarea.

Datorita bunicului am plecat in armata,deoarece el a lasat vorba sa fiu indrumat sa urmez o cariera militara pentru ca aveam nevoie sa primesc o educatie numai cum in armata se putea face.

Eram cel mai tanar soldat cand am ajuns acolo,aveam Doar 17 ani,mi-a fost enorm de greu la inceput.Acasa nu fusesem obisnuit sa fac nimic,doar pentru asta existau servitorii sa faca ei in locul meu,dar cand am ajuns aici a fost total diferit,totul trebuia sa fac eu.Trezirea de dimineata era ingrozitoare , iar pregatirile erau grele si chinuitoare.Au fost dati cand am vrut sa renunt,dar de fiecare data imi aparea in minte chipul bunicului spunandu-mi ultimele cuvinte inainte de a muri:
,,Sa nu jelesti dupa mine!Du-te in armata,am lasat vorba se te primeasca!Iti va fi greu la inceput,stiu...dar nu renunta...nu uita ca esti un Cullen,iar noi nu renuntam niciodata baiete!Si sunt sigur ca nu ma vei dezamagi,voi fi mandru de tine baiete,indiferent de alegerea care o vei lua.Dar in nici un caz sa nu te intorci cu coada intre picioare.Ai sa fi un conducator bun candva,sunt sigur de asta.Nu uita sa dai tot ce e mai bun pentru tara asta!Du-te si nu te uita in urma ce lasi!Cand vei simti ca e momentul sa te intorci sa fie doar atunci cand esti sigur pe tine sau cand vei considera ca esti vrednic de a-ti conduce tara!!!! Si inca ceva....cheam-o pe Isabella,trebuie sa stie adevarul!''

Si a murit in bratele mele.Nu-mi pot scoate din minte ultima lui propozitie....Ce vroia de la surioara mea geamana??Ce adevar sa afle??Ce i se ascundea??

Toate aceste intrebari m-au macinat de-a-lungul anilor,dar,nu am gasit nici un raspuns.

Insa atunci cand voi ajunge acasa,trebuie sa-mi intreb parintii,sunt sigur ca ei au un raspuns la intrebarile mele.

Nici nu mi-am dat seama cat de repede a trecut timpul, ca deja aterizam.Aveam foarte mari emotii,ca abia ma puteam stapani sa nu sar din avion.

Cand am coborat din avion primul lucru care l-am facut a fost sa ma uit dupa familia mea.Dar nu erau!Imediat am fost intampinat de un baiat cu tenul ciocolatiu,parul lung negru si cred ca ia steroizi ca este foarte inalt si bine facut...hmm...nu ma speri eu asa de usor!Dar am impresia ca o sa se lase cu bataie daca o sa incerce sa puna mana pe mine!


- ,,Sir Edward?'' Vocea lui era foaete puternica pentru chipul lui de pusti care il avea.


,, - Da eu sunt!'' Am ridicat la randul meu vocea facand-o sa para mai groasa decat a lui.In acel moment pustiul face o plecaciune usoara in semn de salut.Deci se pare ca stie cu cine are de-a-face...hmm...asta e bine!,, Tu cine esti?''


,,- Imi cer scuze ca nu m-am prezentat din prima.Ma numesc Jacob Bleak si sunt soferul dumneavoastra si a domnisoarei Isabella.''


,,- Bine, dar daca esti soferul meu, unde-ti este imbracamintea adecvata unui sofer?''Inca mai aveam dubi ca ar vrea sa ma jefuiasca sau sa ma omoare..Cum poate sa fie ditamai matahala sofer??I se potrivea mai bine postul de bodyguard...!


,,- I-mi cer scuze din nou,dar degeabea m-am angajat.Voi primi costumul maine deoarece am fost nevoit sa-mi fac comanda din cauza ca la regat nu era nici un costum pe marimea mea.'' Nici nu ma mir,dar na!


,,- Foarte bine!Incepand de maine nu vreau sa te vad fara costum!''Am spus rastindu-ma la el vrand sa-l vad intimidat de superioritatea mea.Dar se pare ca baietasu asta nu se lasa intimidat de mine...nici macar nu se uita in pamant cum ar trebui...ci ma priveste fix in ochi.In ochii lui am observat o usoara iritare iar asta i-mi displacea mult.Se pare ca nu e obisnuit cu statutul de sluga.Pana la urma asta era si trebuia sa fie constient de acest lucru.

Aveam valiza in mana dreapta,asa ca am aruncat-o pe jos la picioarele lui spunand pe un ton serios:


,,- Ridica valiza si du-o la masina!'' Baiatul asta avea tupeu nu gluma,sa ma privesca cu o asa ura intensa.Dar totusi a facut ce i-am spus fara sa mai zica ceva,dar dupa fata lui pot sa jur ca-l manca limba sa-mi zica vreo doua.Hmmm...Ce bine e acasa.O sa ma distrez mult pe seama baiatului acesta.


Imediat ce a bagat valiza in porbagaj a venit incet sa-mi deschida portiera masinii.Era un Jaguar XJ de culoare gri metalizat.Pot sa jur ca Bells a ales masina asta.Cand o intalnesc trebuie neaparat sa o felicit,se pare ca si-a imbunatatit gusturile la masini.
Dupa ce mi-a deschis portiera m-am urcat incet admirand interiorul masinii.Totul era imbracat intr-o piele de culoare albastru inchis.Da,dupa cum spuneam....numai Bells putea sa comande o masina cu interiorul albastru fara pic de alta culoare.
Se pare ca a ramas la fel de dependenta dupa aceasta culoare,nu spun ca nu-mi place..dar uneori prea exagereaza la fel e si Alice cu rozul ei.Offf....fetele astea..
,,- Hei valetule!'' S-a uitat in oglinda foarte urat,avea fruntea toata incretita.Ce fata a facut..incercam din rasputeri sa ma abtin sa nu rad.
,,- Ma cheama Jacob si nu sunt valet sunt sofer!'' Mi-a raspuns rastindu-se...Se pare ca are curaj baiatul nu gluma.Trebuie odata si odata pus la punct sa stie ca nu e frumos sa raspunda pe un asa ton cuiva caruia ii curge sange albastru pin vene.
,,- Bine,asa o fi cum zici tu,dar pentru mine tot un servitor esti'' Imediat am vazut cum strangea cu putere volanul...mi se pare mie sau tremura de nervi..??
M-am decis ca ar fi mai bine sa-l las sa se linisteasca putin ca nu vroiam sa fiu vinovat de moartea baiatului..Probabil daca continuam ii plesnea o vena ceva..Orcum aveam alceva mai bun la ce sa ma gandesc.De exemplu la familia mea.Nu puteam sa-mi imaginez ce ar fi putea tine ocupati pe toti ca nu au putut veni sa ma intampine la aeroport.Mereu au cate ceva de rezolvat,dar chiar si acum cand vin eu dupa atata timp,nu puteau amana?
Uitandu-ma pe geamul masinii mi-am data seama ca eram la portile regatului asteptand sa ne de drumul pentru a intra in curte.Imediat ce am ajuns in fata palatului am coborat din masina uitandu-ma prin prejur pentru a vedea daca in lipsa mea se facuse vreo schimbare,dar nu am vazut nimic nou.Totul a ramas la fel.Livada enorma plina de diferite specii de copaci,pe maginea trotuarului erau aceleasi straturi pline cu diversi trandafiri colorati in diferite culori,gazonul era de un verde inchis.Iar in mijlocul livezii se afla aceeas terasa acoperita langa care se afla o fantana arteziana si un balansoar albastru.
Cand am intrat in palat ma asteptam sa fiu intampinat de un servitor,ceva,dar nimic,nu a aparut nimeni.Singura schimbare din palat care era vizibila erau peretii varuti mov deschis iar tavanul de un rosu aprins cu o lustra enorma care avea diferite culori (galben,portocaliu,rosu,mov,albastru) deja ma ameteu culorile acelea..hmmm...foarte interesant...sigur Alice sa ocupat de culori.
Vroiam sa urc scarile si sa urc in camera sa ma odihnesc,dar am auzit un zgomot care venea din sala mare.M-am tarat cu greu deoarece oboseala pusese in totalitate stapanire pe mine. Pana cand am ajuns si am deschis usa in acel moment am fost asaltat de o multime de oameni strigand: ,,SURPRIZA''!!
Am zambit vazandu-mi familia in fruntea multimii.In acel moment m-am grabit sa ajung la ei uitand cu totul de oboseala.Am luat-o pe mama in brate strangand-o tare la piept spunandu-i.
,,- Mi-a fost tare dor de tine mama!''
,,- Si mie fiule,ne-ai lipsit mult!'' I-am dat drumul vazand ca plange am sarutat-o pe frunte soptindu-i ,,Te iubesc mama,dar te rog nu plange.'''
Tata a venit si mi-a strans mana barbateste cu o forta care nu era deloc necesara dar na....
,,-Bine ai revenit acasa fiule, sunt mandru de tine'' Apoi intr-o clipa stransoarea mainii sale s-a transformat intr-o imbratisare dandu-mi doua palme pe spate.
,,- Hei Alice, ai mai crescut sau mi se pare?'' Atunci Alice a sarit ca un copil mic in bratele mele sarutandu-ma pe obraz.Dupa ce am lasat-o jos ma analiza cu foarte mare atentie.Tipic Alice!
,,- Hmm... Edward ce corp sexy ai! Dupa cum vad ti-a priit plecarea destul de bine.Esti mult mai aratos.Nu ma intelege gresit,ai aratat bine si pana acuma dar parca iti lipsea niste fibra..Pe cand acum....Se pare ca ai la greu..Nu-mi dai si mie??''
Am ras cu totii la spusele lui Alice.Iar eu am ciufult-o putin bagand mana in parul ei negru si scurt.
,,- Hei!!'' Nu-i placea sa puna cineva mana pe parul ei.Si eu stiam lucrul acesta dar imi placea sa o mai oftic ciufulind-o.
Rosalie s-a apropiat incet de mine intinzandu-mi mana ca sa io sarut ca un adevarat gentlemen.. Hmm...fata asta chiar nu s-a schmbat deloc.Am luat-o de mana tragand-o tare pana am prins-o in brate strangand-o la piept cu putere.
,,- Rosalie,Rosalie tu nu te mai schimbi ninicodata??!! Nu poti uita macar pentru o zi ca esti printesa?'' Am strans-o mai tare sarutandu-i parul auriu.
,,- Edward.!!..'' sa rastit ea revoltata..,, Ma strivesti,nu pot sa respir si-mi strici si parul!'' I-am dat drumul si i-am sarutat mana.Rosalie s-a strambat la mine.M-am aplecat si i-am soptit la ureche amuzandu-ma de reactia ei.
,, - Si mie mi-a fost dor de tine draga mea surioara incapatanata si rasfatata.'' Rosalie a dat ochii peste cap prefacandu-se ca nu a auzit ultimele doua cuvinte.Am ramas socat cand am vazut ca lipsea surioara mea preferata,jumatatea sufletului meu,dar unde putea fi!?
,,- Bells??'' Am intrebat cautand-o cu privirea prin multimea are se uita la noi aplaudand dupa fiecare imbratisare.Imediat am auzit un sunet de clopotel care suna cu putere din ce in ce mai tare,acel sunet mi-a alinat disperarea deoarece era vocea Bellei strigna!
,,- Sunt aici Eddy!'' Alerga sper mine impiedicandu-se in propriile ei picioare.Era imbracata intr-o rochie albastra de satin,cu parul ud zburlit.Cat de frumoasa sa facut!!Cand o ajuns aproape de mine mi-a sarit in brate strangandu-ma cu toata puterea ei,lipindu-si parul ud de pieptul meu.
Ii puteam simti mirosul samponului de cirese amestecat cu capsuni.Caldura corpului ei lipit de al meu ma linistea foarte mult dar in schimb i-mi facea inima sa o ieie la galop.
,,- O... Eddy...mi-a fost atat de dor de tine.Sa nu ne mai parasesti niciodata!'' Daca timpul s-ar fi oprit acuma in loc nu mi-ar fi pasat,as fi stat cu ea asa o eternitate si mi s-ar fi parut putin.
,,- Si mie mi-a fost dor de tine Bells!''ám lasat-o jos soptindu-i ,, Cred ca a venit vremea sa nu-mi mai spui Eddy,nu mai suntem copii Bells sa ne mai alintam.'' S-a ridicat pe varfuri vrand sa ma priveasca in ochi,asa ca am aplecat capul ca sa nu sa se mai intinda.In acea clipa a strambat din nas deranjand-o difereta de inaltime dintre noi..cred..
,, - Bine,dar cu o conditie.''
,, - Bine Bells...Si care ar fi conditia ta??'' M-am uitat la ea ridicand o spanceana.Ea mi-a zambit spunandu-mi.
,, - Stiu ca nu mai esti copil,se vede.Dar conditia mea este sa-mi spui si tu Bella si nu Bells! De acord?''
,, - Sa facut Bels...BELA!!'' Am vrut sa-i zambesc dar in acel moment a aplecat fata in jos si a suspinat.De ce era suparata??Am gresit eu cu ceva??
Of....Nu suportam sa o vad suparata,ma intristam si eu cand o vedeam asa.Oare asta inseamna sa ai o sora geamana?Sa ai aceleasi sentimente care le are ea dar care sunt de doua ori mai intense?Gandurile mele au fost intrerupte de vocea suava a lui Alice.
,, - Cum ti se pare surpriza??'' M-a intrebat sarind in sus de bucurie..Era atat de amuzant sa o privesc,fata asta nu are stare deloc.
,, - Superba!'' Am spus facandu-i cu ochiul,sunt absolut sigur ca ea cu mama au organizat totul.
,, -Deci ce mai asteptam?? Haideti sa ne distram!'' a spus Rosalie parand iritata. ,,Lumea a venit sa se distreze, ca doar e o petrecere nu sa stea toata ziua sa ne vada imbratisandu-ne.''
,, - Da, ai dreptate,haideti sa petrecem o sa avem timp sa vorbim mai tarziu!'' Am spus mergand spre multimea care ma intampinat pentru a le multumi tuturor pentru prezenta lor.
Majoritatea invitatiilor erau prieteni de familie de varsta a doua.In general, nici unul dintre noi nu aveam prieteni de varsta , deoarece eu unul am fost pleca,t iar Alice si Bella invata acasa pe cand Rosalie a preferat sa mearga la liceu.Asa ca nu ma-m mirat ca nu vad nici un baiat,sau fata apropiata de varsta noastra.
Am simtit cum cineva mi-a pus mana pe umar, iar cand m-am intor am fost asaltat de saruturi....O...frate.....nu-mi spune ca...
,,- O.. Edward, mi-a fost atat de dor de tine,..de ce nu ti-ai luat ramas bun de la mine?? Dar nu mai conteaza,acuma a trecut si tu te-ai intors in sfarsit!!''
,, -TANYA!!''....am spus cu asprime printre saruturile ei...,,POTOLESTE-TE!!''





3 comentarii:

  1. Gata si capitolul 2 sper sa va placa!!o sa postez cate un capitol in fiecare vineri!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe cand urmatoru' capitol?? il astept cu nerabdare...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. super astept si urmatorul cap, intrati si pe al meu www.maddy-yoana.com si astept comuri

    RăspundețiȘtergere